2011 m. lapkričio 20 d., sekmadienis

Kepta višta su obuoliais


Reikės

Višta (mano gauta višta netoli dviejų kilogramų)
Česnakas(man prireikė visos galvutės)
Svogūnas ( man prireikė dviejų galvučių)
Džiovintų žolelių (mairūnas, raudonėlis)
Garstyčių grūdeliai (vienas arbatinis šaukštelis)
Pakelis sviesto
Druska
Pipirai
Obuoliai (man prireikė trijų)
Bulvės

Pirmiausiai reikia pasigaminti marinatą. Česnaką sugrūsti karti su druska ir pipirais, kad gautųsi tiršta masė. Į šią masę įpilti kelis šaukštus aliejaus. Šiuo mišiniu gerai įtrinti vištą.
Paimti kambario temperatūros sviestą, įdėti į jį džiovintas žoleles ir vieną arbatinį šaukštelį druskos. Gerai išsukti. Šį sviesto mišinį pakišti po oda, likutį įdėti vištos vidų.
Taip pamarinuotą vištą įsukti į maistinę plėvelę ir padėti į šaldytuvą, parai laiko.
Prieš kepant vištą, pamarinuoti bulves. Sutrinti kelias česnako skilteles kartu su druska ir garstyčių grūdeliais. Ant bulvių užpilti šiek tiek aliejaus ir sutrinto marinato. Leisti šiek tiek pasimarinuoti.
Prieš kepant, į vištos vidų dėti ketvirčiais pjaustytus obuolius ir svogūnus, sandariai užsiūti.
Dėti vištą į skardą, aplink išdėlioti bulves. Viską sandariai apdengti foliją. Kepti 200 temp įkaitintoje orkaitėje 50 min, po to nuimti foliją ir dar kepti 40 min arba, kol apskrus.
Labai sultinga, minkšta ir aromatinga višta. Viduje esantys obuoliai duoda šiek tiek saldumo, svogūnas neleidžia išsausėti vištienai, česnakinis žolelių sviestas neleidžia krūtinėlei tapti sprangiai. Kaip mano vyras pasakė, tobula :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą